خرید بهترین بیمه شخص ثالث
نوشته شده توسط : علی رسولی
بیمه در زندگی ما با مفاهیم تلخ و وقایع ناگوار گره خورده است. بیمه برای زمان تصادف است، برای زمان آسیب‌دیدگی و جراحت است؛ اما این وقایع ناگوار واقعیت‌های زندگی هستند و ممکن است در زندگی خود با آن‌ها روبرو شویم. بیمه در صورت بروز این خسارات از ما پشتیبانی می‌کند و هزینه خسارات به وجود آمده را پرداخت می‌کند.
 
بیمه ثالث یا همان بیمه شخص ثالث بیشترین بیمه‌ای است که با آن درگیر هستیم. تمام افراد صاحب خودرو ملزم به داشتن این بیمه هستند و غالباً سالانه این بیمه را خریداری می‌کنند.اغلب افراد برای خرید بیمه شخص ثالث خود به یک نماینده بیمه مراجعه کرده و بیمه‌نامه خود را خریداری می‌کنند. سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا همواره بهترین بیمه شخص ثالث را خریداری می‌کنیم؟ اصلاً مهم است که بهترین بیمه را خریداری کنیم یا نه؟
واقعیت این است که اغلب افراد به کیفیت ارائه خدمات بیمه خود توجهی نمی‌کنند. این موضوع تا زمانی که بیمه‌گزار دچار حادثه نشود مشخص نمی‌گردد اما در صورت بروز حادثه، کیفیت ارائه خدمات شرکت بیمه خیلی مهم است. بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل شما اگر بیمه‌ای با سطح توانگری پایین باشد، نمی‌تواند در صورت بروز حادثه خسارت وارد شده را جبران کند یا اگر در صورت بروز حادثه، مبلغ خسارت را کمتر از مقدار واقعی پرداخت کند موجب نارضایتی بیمه‌گزار خواهد شد.
 




:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: